1. Co to jest Comfino ?


To innowacyjny system, który integruje wiele metod płatności (np. Niskie Raty, Raty 0%, Płatności Odroczone, Finansowanie dla firm), dzięki czemu klienci mogą szybko i wygodnie sfinansować zakup towaru lub usługi u naszych partnerów.
Comfino jest pośrednikiem w procesie bezgotówkowego przepływu środków on-line pomiędzy instytucją finansową, a sklepem współpracującym.

2. Jak klient może skorzystać z Comfino?


Po zainicjowaniu przez sprzedawcę płatności w aplikacji Comfino zainstalowanej na terminalu, klient skanuje kod QR lub dostaje sms i zostaje przekierowany do wniosku online, który wypełnia na swoim telefonie.

3. Czego klient potrzebuje aby skorzystać z Comfino?


Do udzielenia finansowania nie są potrzebne żadne dokumenty. Klient wypełnia swoimi danymi wniosek (potrzebny jest m.in. numer dowodu osobistego), a dokumenty po zaakceptowaniu wniosku o finansowanie są podpisywane online za pomocą sms.

4. Kto udziela finansowania klientowi?


Comfino współpracuje z wieloma instytucjami finansowymi. Są to banki, dostawcy płatności odroczonych (tak zwanych BNPL) i instytucje finansujące płatności firmowe. Dzięki temu klient otrzymuje kilka ofert i większą szansę na pozytywną decyzję podmiotu finansującego.

5. W jakim czasie środki za zakupy trafiają na konto sklepu?


Pieniądze na konto sklepu zostają wysłane w przeciągu 24 godzin, od momentu, jak Comfino otrzyma środki od instytucji płatniczej.

6. Jakie korzyści ma sklep z oferowania płatności Comfino?


Większa szansa na domknięcie sprzedaży, zwłaszcza przy droższych produktach, oraz zadowolony klient, który może kupić to, czego naprawdę potrzebuje – bez odkładania decyzji.